1. maj 2017

Fodbold, VIP, en cowboy jakke

Mindstemanden fik sit livs oplevelse i lørdags. Først rundvisning på stadium, så VIP frokost, så en god kamp hvor Midtjylland vandt, så møde med spillerne. Jeg kender ikke navnene... 

Mens mindstemanden og manden løb rundt eller hvad de lavede... hos Midtjylland, var the tween og jeg på shopping. The tween brugte nogle af sine penge hun vandt ved de Unge Forskere på en fed cowboy jakke.
Håber I har haft en dejlig weekend og kommet godt ind i den nye måned. Maj for os er såååååå travl! Mange mange fødseldage m.m. Blogging og læsning af blogge kommer lidt i anden række, sorry. Men jeg glemmer jer ikke, er bare bagud og har meget om ørerne.

18 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk weekend! Håber du kan nå at trække vejret ind i mellem trods det stramme program! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, mon ikke jeg kan det:) Der er jo ret mange helligdage i maj måned:)

      Slet
  2. Stort tillykke til din datter med den fine præstation.Dejligt at kunne bruge gevinsten på en smart jakke.
    Kan godt forstå mindstemanden har hygget sig til fodbold😊

    SvarSlet
  3. Han ser også megaglad ud, den lille gut - det har været stort!
    God fornøjelse med alle majaktiviteterne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen:) håber I kom godt hjem fra ferie.

      Slet
  4. Jeg vil også have en cowboyjakke. Det ser top lækkert ud på hende ;-) håber på en god maj for jer, trods travlhed. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte, det siger jeg videre til hende:) Fortalte jeg havde en magen til i sin tid. Hun var ikke imponeret:D

      Slet
  5. Den jakke ser virkelig super ud - og fedt hun brugte nogle af sine vinderpenge på en jakke!! I det hele taget lyder det som en super hyggelig weekend i har haft :) ha en skøn ugestart, solen skinner jo!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sandra:o) Ja, dejligt hun selv synes en jakke var en god ide;) Fantastisk solskin i dag:)

      Slet
  6. Nøj, hvor sejt! Det hele - både fodbold og forskerpræmie og ny jakke og hvad ved jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Frue:) jakken har hængt på hende siden:)

      Slet
  7. En dejlig weekend. Rolig for dig og tween, hvor manden og mindstemanden fik en dejlig sejr med efter alle strabadserne der er med i kølvandet af VIP billetter.
    Her var der blandt andet fødselsdag, Frida fyldte 1 år i søndags. Sidste dag i april.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med lille Frida:o)

      Slet
  8. Sikke en fantastisk weekend, mindste mand lyser af glæde.
    tænker er cowboy jakker fremme igen... dem skulle alle havde da jeg var barn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, cowboy jakke er fremme igen:)

      Slet
  9. Sikke en lykke med al det fodbold - det kan jeg godt sætte mig ind. Sejt det gik så godt for din pige ved Unge Forskere, hun fortjente en cowboyjakke :) Nyd nu alt det du skal i maj, og kom tilbage, når der er tid til det. Knus

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...