13. oktober 2016

Viste ikke de blomster hed det

Blev færdig med den her i weekenden. Fantastisk bog. 

Bogen vil  jeg varmt anbefale. Den er spændende - ikke en krimi men nok nærmere en psykologisk thriller. Eller måske det heller ikke er den rigtige beskrivelse. Historien handler om Tessie eller Tessa. For den skifter mellem nutid og datid. Jeg vil varmt anbefale den, skulle du mangle en bog. Twistet i slutningen havde jeg ikke gættet.

Jeg er nu gået igang med en bog der hedder Wonder - endnu en bog jeg har købt fordi jeg synes den så go' ud udenpå. Den lover godt indtil videre.

Og så er manden og jeg igang med en BBC serie på Netflix der hedder Doctor Foster. Forøvrigt så vi også en dokumentar om unge piger i Amerika, der bliver voldtaget men de unge mænd går fri.... Det er jo pigernes egen skyld og drengen er jo stjernen på fodboldholdet..... Skriver om det, når jeg lige er faldet lidt ned igen. Hold det gør en vred!

Nå, men ellers er ugen bare fløjet afsted, også derfor der har været stille her på bloggen. Nu er det jo så ferie lige om lidt og det glæder vi os til.

Go' torsdag fellow bloggers og andet godtfolk der er søde at læse med!

13 kommentarer:

  1. Så vil jeg glæde mig, da den er klar til weekenden :)
    hilsen Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt:) Go' weekend når du når dertil:o)

      Slet
  2. Det bliver spændende med den nye bog. Som du nok allerede ved så har jeg ikke lige tid til at fordybe mig med en bog.
    Ser frem til du kommer med en tilbagemelding omkring den dokumentar omkring voldtægt etc. Bare det du allerede har luftet, kan få mig i det "røde felt".

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, tro mig du bliver vred når du ser den. Men den er værd at se og det er ret relevant.

      Slet
  3. Jeg synes også virkelig godt om den bog :-) vil næsten håbe den bliver filmatiseret.
    Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Birgitte det ville blive en go' film. Jeg glæder så meget til Girl on the Train kommer i bio i november:) Har du læst den?

      Slet
    2. Ja for pokker - den var også god. Og traileren til filmen til så god ud! Kh. Birgitte

      Slet
  4. God torsdag til dig i lige måde!!

    SvarSlet
  5. God torsdag og god ferie! Jeg købte bogen the light we don't see i lufthavnen i Helsinki i sidste uge. Sys omslaget var så pænt ;) heldigvis er den mega god og så velskrevet - så selvom den er på engelsk læser den sig selv...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den må jeg ha købt så:) læser alt på engelsk så det er jo perfekt.

      Slet
  6. Den med voldtægt fra "de dygtige unge mænd" har jeg hørt før - det er vist desværre ret almindeligt - og naturligvis bliver jeg også splintrende arrig, når jeg hører, at den slags sker!
    Black-eyed Susan er ret pudsigt, for vi har en "Susanne med det sorte øje", men det er en helt anden blomst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tænk I har en anden:) Jeg havde aldrig hørt hørt om blomsterne før den her bog.
      Det sker alt for ofte. Det er en go' men pænt fustrende dokumentar.

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...