8. september 2016

Biblioteker er bare det bedste og ret så James Bond

Jo jo, du læste rigtig. Vores små lokale bibliotek er sådan lidt James Bond. Her i morges kl 08.03 åbnede døren af sig selv, da jeg havde bippet sygesikringskortet. Der var helt stille og kun mig derinde. Jeg skulle bare aflevere 3 bøger og låne 3 andre, der var bestilt og lå klar. Havde jeg ikke skulle til fys nu her om lidt, så var jeg blevet der lidt. Der var magisk og helt stille på biblioteket.

Vi plejer at køre derind efter skole ca hver 14 dag men vi er ikke inde i rytmen endnu. Bøgerne skulle afleveres i dag, de andre hentes i dag. Der er legeaftale efter skole og mindstemanden mente ikke, at ham og kammeraten havde tid til biblo efter skole lige i dag. Så jeg jeg sagde ok og klarede det efter de var afleveret i morges. Det er ikke sidste gang jeg gør det, bare mig helt alene på biblo.

Har I et James Bond bibliotek hvor I bor?? Også kaldet et selvbetjeningsbibliotek.

12 kommentarer:

  1. Jeg elsker også biblioteker - både de små hyggelige og de store (som f.eks. Dokk1). Vi har ofte brugt at tage på det lokale bibliotek en weekend formiddag eller om eftermiddagen og jeg synes det er mega hyggeligt. Til gengæld synes jeg det der med at komme ind helt alene vha sit sygesikringskort er en smule spooky, men det er nok bare paranoide jeg:). Kram til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Dorte. Jeg tror nu heller ikke jeg ville gøre det en aften, hvor det er mørkt. Men her om morgen i sollys er det helt specielt, at være helt alene på biblo. Vi har også et stort helt nyt fedt bibler men i dag skulle det gå hurtigt så det blev det lille:o)

      Slet
  2. Jep, vores er total 007 ;-) åbner kl. 8 og lukker kl. 22. Jeg har endda været forbi på en Juledag... Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow Juledag. Åh, det må alligevel ha' været ret hyggeligt:o)

      Slet
  3. Åhhh - der mindede du mig ilge om at jeg endnu ikke har været forbi det lokale biblo i ny by, det skal da lige på programmet i løbet af de næste uger, har det som dig - elsker biblioteker, så om vores nye biblo er 007 agtig ved jeg endnu ik, men det gamle var ikke - men det havde til gengæld søndagsåbent om vinteren ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg håber jeres nye biblo har selvbetjening. Det er så fedt:o)

      Slet
  4. Fed oplevelse, Mette. Vores lokale er også trådt ind i agent-verdenen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så rart man kan komme udenfor normale dagtimer:o)

      Slet
  5. Jeps, det har vi. Skriver Liv, og så må det passe ... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha hvis Liv siger det, er rigtigt:)

      Slet
  6. Nej ikke her i byen, men de mindre byer omkring os har fået James Bond biblioteker, nogle gange kunne jeg nu godt tænke mig vi havde, bare så jeg kunne komme derned om søndagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for vi kan komme alle dage og når det lige passer bedst:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...