24. april 2016

Fra den yderlighed til den anden......

Fredag middag spiste prinsessepigen og jeg frokost udenfor i solen. I dag vågnede vi op til sne!
Tror ikke det kan blive ret meget mere forskelligt. Sneen er væk nu men det er frysende koldt. Håber det ændre sig snart, for havde planer om vinterjakken skulle væk. Jeg synes det er så dejligt, når vintertøjet kan ligges i skabet. Fik du også sne der hvor du er??
Vi har nydt den ekstra fridag og Junglebogen kan varmt anbefales. Dog skal dine børn forstå engelsk eller kunne læse undertekster. Vi nød alle 4 filmen og da det nu var fredag fik vi både slik, popcorn og sodavand. Må man gerne om fredagen....!
I går fik prinsessepigen og hendes veninde brugt lidt lommepenge i både Normal og Tiger. Pigerne var fornuftige men det samme kan ikke siges om mig....
Jeg fik brugt en del penge der, da der jo altid lige er noget jeg mangler. Kender du sikkert godt eller hva'?!
Jeg har også nået, at få læst lidt i min bog og har planer om lidt mere læsning nu. Med en kop kaffe for nu sner det igen. Jep, du læste rigtig. Solen skinnede ellers hele formiddagen men nu blæser, hagler og sner det. Godt vi ikke skal noget og bare kan sidde i sofaen under et tæppe.

Håber du har haft en skøn bededagsferie - sne eller ej!

14 kommentarer:

  1. Kære Mette! Det er noget af det jeg elsker allermest; at hygge indendøre med tæpper, te og bøger mens det er ruski-snuskivejr udenfor!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så hyggeligt:) Nu er solen kommet frem igen men kun for at gi' os en flot solnedgang:)

      Slet
  2. Vi fik et par omgange med hagl, ellers har vi egentlig haft hæderligt vejr idag og fået frisk luft i botanisk have. Lyder som en dejlig weekend. Kram D

    SvarSlet
  3. Vi fik et par omgange med hagl, ellers har vi egentlig haft hæderligt vejr idag og fået frisk luft i botanisk have. Lyder som en dejlig weekend. Kram D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh, lyder så hyggeligt med en tur i Botanisk have:o)

      Slet
  4. Det er et underligt vejr, fuldstændig enig. Husker dog lignende vejr i April, den første jeg husker er tilbage sidst i 60´erne, min første charterferie på Mallorca, dengang hvor 6 km udenfor Palma var tyndt befolket af feriegæster :-) - Vi rejste fra DK den 6 april i smukt dansk forårs vejr, temp. omkring de 15 grader, og måtte lande i Stockholm den 20 april, og blive fragtet i bus til DK da Kastrup var sneet inde, ja hele Sjælland, så vi måtte overnatte i Sverige før turen gik helt hjem til Vestjylland :-)
    Og nej, yngste har stadig stor mave, jeg venter på opkaldet med spænding ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow det lyder vildt med så meget sne i april dengang. Vejret er godt mærkeligt:) ih altså spændende med lige om lidt endnu en lille ny:)

      Slet
  5. Jeg kan til enhver tid gå i MATAS og finde noget jeg lige mangler... Hahaha. Så du er ikke alene Mette. kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte:o) Det er dejligt at høre:)

      Slet
  6. Her fjoller vi også rundt i vejret - lige til at blive rundforvirret af. Jeg læser i øvrigt også en bog for tiden (hva'ba'???!). Og vejret indbyder til at blive ved - når altså ikke lige jeg sover til en god krimi. God mandag.

    SvarSlet
  7. Fjollet vejr! Lige nu sidder jeg og håber, at det vil holde nogenlunde tørt til min luftetur med Kamelen. Søndag formiddag troede jeg, at jeg skulle i haven. Jeg blev klogere ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber det holdt nogenlunde tørt på din tur med kamelen?!

      Slet
    2. Det gjorde det så ikke, men vi var næsten tørre igen, da vi kom hjem. Altså næsten ...

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...