27. januar 2016

Pølser til en hver anledning.

Jeg kunne rigtig godt finde på, at leje en pølsevogn næste gang vi skal holde en fest af en art. Jeg var faktisk ikke klar over, at det var en mulighed men lige her kan du leje en pølsevogn.
Det kan jeg godt se det fantastiske i. Den kommer med det hele og der er folk med der styrer det med pølserne og det hele. Lyder det ikke som en go' ide'??

Nu står vi egentlig ikke og skal holde noget fest sådan lige pt men det er da rart, at vide muligheden for en pølsevogn forligger.
Vi kunne selvfølgelig leje den til ungernes fødselsdag men er ikke sikker på, at de 8-10 årige vil værdsætte konceptet helt som vi voksne. De vil da sikkert synes det er sjovt men af erfaring ved jeg jo, at de ikke spiser ret meget så en hel pølsevogn er måske lige i overkanten.

Måske vi skal holde en fest bare for, at leje sådan en og så kan frsten være fordi, at vi har lejet en pølsevogn med det hele... Det kan man da godt ik'?

Havde jeg vist man kunne leje de her krabater da vi holdt bryllup, så kunne jeg godt ha' meget kraftigt overvejet en pølsevogn som mad. Og en isbil til dessert. Det havde vores venner i England faktisk til deres bryllup og det var såååå cool. Altså isbilen. Mon man kan leje en isbil?

Kunne du finde på at leje en pølsevogn??

Indlægget er lavet i samarbejde med meddethele.dk men ord og meninger er mine egnethele.dk
- Se min reklame politik her 

10 kommentarer:

  1. Det' SÅ smart med de dersens rul-ud-og-spis-koncepter!! Kaffevognene er også et hit, og kan bruges i alle anledninger. Måske ikke SAMMEN med pølserne....

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, en kaffevogn:o) Jeg må vist i gang med noget research ang de her rul-ud-og-spis-vogne:o)

      Slet
  2. Selvfølgelig kan man det :-) Det er in at leje en pølsevogn, en cocktail vogn, en softicemaskine og andet til fester. Om jeg kunne finde på det? Ja da men jeg kunne også finde på at serverer surströmming til natmad :-D

    SvarSlet
  3. Nu ved jeg ikke lige hvad surstromming er men lyder interessant:o) Viste heller ikke der findes en cocktail-vogn. Lyder vist til jeg er håbløst bagud:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bagud? Det tror jeg bestemt ikke, du kommer bare for lidt ud :-D Surströmming er det klammeste der findes :-D

      http://allscandinavia.com/surstromming.htm

      Slet
    2. Lyder ikke som en vogn jeg ville bestille til min fest så:D Holder mig til pølsevognen:o)

      Slet
  4. Om jeg kunne? Mon ikke! Det kunne være så fedt at holde fest med en pølsevogn, kender flere der har prøvet at være til fest hvor natmaden kom i form af en pølsevogn og jeg er grøn over at det endnu ikke er tilkommet mig :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har også kun hørt om det og gad så godt prøve det:o) Der må holdes en fest snart:)

      Slet
  5. Nej det kunne jeg ikke. Og det fordi jeg ikke har lyst til store fester, når jeg er til en fest med mange mennesker, finder jeg gerne et hjørne og placere mig der, det gjorde jeg ikke i mine unge dage, men på et tidspunkt først i 20 erne skete der noget, og siden har jeg foretrukket små intime selskaber. Og til disse intime selskaber er det for dyrt ;-)
    Jeg har da holdt konfirmationer og børnefødselsdage, men her har jeg selv stået for maden, dog haft et par stykker i køkkenet på selve dagen til konfirmationerne (4 stk.)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow sikke fantastisk du selv laver mad. Vi fik mad fra Føtex slagteren til vores bryllup. Det var fantastisk:o)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...