19. december 2015

Tænkt vi gjorde det uden....

Da vi boede i London arbejdede manden min som forsikringsmand. Alle de år vi boede i England, var han den der stod for alt der hed forsikring. Det gav mest mening - han kendte alt til det og jeg behøvede derfor ikke tænke på det. Det er også anderledes, i hvert fald bilforsikring, end i Danmark. Så jeg nød, at have en forsikringsmand i huset.
Da vi flyttede til Danmark overtog jeg forsikringsdelen. Kendte mest til det her i landet og så blev det ligesom sådan. I starten vendte jeg bare tilbage til det forsikringsselskab jeg havde, da jeg flyttede til London men efter et stykke tid, fik vi gode tilbud flere steder fra. Vi fandt et selskab der gav en go' pris og der er vi. Der er jo så mange forskellige, at det godt kan være lidt svært men du kan læse mere her, skulle du ha' brug for en forsikring.

Nå, jeg kom helt væk fra det jeg egentlig ville fortælle. So jeg skrev tidligere, stod manden for det forsikrings mæssige da vi boede i London. Så da vi var i Frankrig og stå på snowboard i 2004, slog det mig ikke vi var afsted uden rejseforsikring af nogen art..... Men det var vi og heldigvis kom vi hjem i go' behold og faktisk gik det først op for os nogle uger efter, at vi havde stået på snowboard på sorte pister uden en forsikring!
Siden den dag har vi så haft en helårs rejseforsikring, der automatisk fornys og opdateres hvert år.

Har du husket rejseforsikring når du rejser?

Indlægget er lavet i samarbejde med kfforsikring.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her

 

2 kommentarer:

  1. Jeg har rejseforsikring, tør ikke andet. Det er ikke altid jeg rejser med et rejseselskab, derfor er det dejligt at vide, hvordan og hvorledes jeg skal håndtere det, samtidig med hvor og hvad der skal være på mig når jeg bevæger mig rundt i det "fremmede".
    Kan godt forstå i var en smule svedt, efter den rejse.
    I dag er det jo vigtigt, da det blå sygesikringskort ikke er så værdsat når man er udenfor DK, vores gule var perfekt, men det tæller jo ikke mere. Så min rejseforsikring er også blevet opgraderet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi har haft fuldt dækket rejseforsikring lige siden:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...