18. december 2015

Juleferie lige om hjørnet.

Om få timer er det juleferie. Hele to uger! I år skal vi holde jul i Danmark så vi skal ikke pakke eller køre eller andet i den dur. Vi skal hygge, slappe af, besøge familie og se en masse julefilm.

Ungerne skal først i skole her kl 10 så der er både tid til te og tv til morgenmaden. Nu må vi vist hellere komme i tøjet. Det kan jo lige passe, at ungerne kommer for sent når de skal møde senere.....

Rigtig go' fredag allesammen - go ferie til jer der starter i dag og hang in there til jer der må vente lidt endnu med feriestart;o)

En af de julefilm vi helt sikkert skal se er Elf. Den er såååå sjov! Her er et klip, skulle du ikke kende den.

10 kommentarer:

  1. Elsker den film; komplet amerikaner fjollet og overgjort - god juleferie til jer! Jeg snupper min vanlige Lillejuleaftenvagt og så er det min tur.

    - Anne, www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. den er nemlig bare totalt over the top den film:) Vi elsker den:o)

      Slet
  2. Kender ikke den film, det kan være jeg lige skal ha' opsporet den, lyder det til! Min favorit er 'Love Actually'. Har ikke tal på hvor mange gange jeg har set den.... Den kommer på søndag, og muligvis også den 23. igen hvis jeg er heldig.....
    Vi har først juleferie på mandag, så vi hænger i (med neglene) lidt endnu.....
    Kærligst Mor-monsteret fra Skøre liv.

    SvarSlet
  3. Åh, Love Actually er også på julefilmlisten herhjemme:o) Du må se Elf, den er så sjov. Sikker på Tv2 eller DR viser den en af juledagene:) I må ha' en dejlig juleferie når I når mandag:)

    SvarSlet
  4. Sender herfra masser af gode ønsker om en fantastisk juleferie, med tid til det der lige falder jer ind.

    Og ønsket om en god weekend sender jeg din vej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha':o) Og i lige måde når du får juleferie:)

      Slet
  5. God juleferie til jer :o)
    Her er banditterne også gået på ferie. Os andre not so much. Logistikken har jeg vist ikke helt gennemtænkt, men mon ikke det løser sig ;o) Nyd de to uger max! Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:o) Håber du får styr på det hele:)

      Slet
  6. God juleferie til jer. Jeg tager lige tre dage på job inden den står på ferie ;) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:) go arbejdslyst og så go juleferie:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...