25. august 2015

Hvilken farve skal vi vælge hvis.....

Nu har vi jo fået lavet denne her dejlige overdækning og vi nyder den. Vi har lukket siderne til med brædder, 'vinduer' persienner og gardiner. Altså det er ikke helt lukket til, man kan se ud selvfølgelig og komme ind og ud. Det er så hyggeligt og vi kan bruge den meget længere ind i efteråret. Sidde derude med kaffen og et tæppe.
Jeg kan godt li' træfarvet eller naturfarvet - ved ikke hvad det helt kaldes. Det kan manden også men på et tidspunkt skal træet behandles sagde dem der satte det op. Der kan man jo så bare vælge olie så man bibeholder træfarven. Meeeeen man kan også male og så skal der jo vælges farver. Jeg elsker farver og her hos Beckmann har de maling i alverdens farver. Her er det så jeg kan blive helt overgearet. Jeg elsker farver og fik jeg helt frie hænder, malede jeg nok (eller fik en til det) overdækning m.m. i regnbuefarver. Den voksne i mig mener så det nok ikke, det er en go' ide. For der er ingen tvivl om, at jeg ville blive træt af de mange farver på et tidspunkt. Nu er det jo ok at drømme så jeg nøjes med det, mens jeg kigger farveprøver hos Beckmann.

Indlægget er lavet i samarbejde med Bechmann men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...