19. juni 2015

Spiller du Golf??

Det gør manden eller han gjorde, for efter vi er flyttet til Danmark er det ikke blevet til så meget. Det er der flere grunde til, tiden nok den største grund. Nu er ungerne jo blevet større, har ikke helt brug for tid til  os så meget mere. De har travlt med så mange ting og det gør jo der er mere tid til, at manden kan spille golf igen. Han er dog ikke startet endnu men har i stedet kigget lidt på en golftur her og der. Hans bror og ham kunne godt tænke sig sådan en weekend sammen et sted som her.
Må da også indrømme udsigten ser ret lækker ud. Jeg tænkte nu, at måske jeg kunne komme med og læse bøger på terrassen i skyggen. Eller ved poolen med fødderne i vandet for her ser super lækkert ud. Måske til vores kobberbryllup om lang tid, vi er de voksne der tager sådan en tur. Jeg tænker, at jeg kan nå at læse 3-4 bøger og spise en lækker sund usund frokost mens manden spiller golf. Tror du ik'?
Tænker manden måske godt kunne finde på, at tage en tur uden mig sammen med hans bror inden vi er de der voksne der fejre kobberbryllup. Han har jo en rund fødselsdag om nogle år og måske en golftur til Spanien, skulle være hans gave fra nogen. Så kan han tjekke mulighederne ud, inden jeg skal med og bare læse og slappe af.

Indlægget er lavet i samarbejde med liveandplay.dk men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...