26. maj 2015

Støvsugerbanden.

Ha ha ha.... Hjemmesidens navn fik mig til at grine. Egentlig er den jo ikke sjov som sådan men den fik mig alligevel til at grine.
Det handler igen om støvsugere - denne gang af et mærke der tager mig en tur tilbage til barndommen. Min mor og far havde en grå rund ret tung Nilfisk støvsuger, da jeg var barn. Jeg kan tydelig huske den. Den blev varm og larmede meget når man brugte den men min mor var glad for den og den virkede upåklageligt gennem hele min barndom. Det er vel det vigtigste når det handler om støvsugere, ik'? At de virker uden problemer.
Nå, men vi er stadig på udkig efter en ny til os selv og skulle jeg ikke kigge pris men kun egenskaber m.m. så var en af dem her absolut førstevalg.
For sådan en som mig, der ikke går så godt ville det være luksus med en 9 meter slange. Der skal heller ikke tømmes støvsuge poser og den skal bare tømmes et par gange om året. Lyder som win win for mig. Desværre er prisen ikke lige til, at det bliver lige nu meeeeen hvem ved.... Måske om nogle år har vi sparet sammen og det er vel det man kalder en engangsinvestering. For jeg tænker sådan en holder i maaaaaaaange år. Ligesom min mor og fars gjorde det.
Der er også et eller andet trygt over en Nilfisk, fordi jeg jo forbinder den med barndommen. Ikke at jeg normalt tænker så meget over mærker men lige det her er et jeg kender.

Kan du huske, hvilken støvsuger i havde i dit barndomshjem??

Indlægget er lavet i samarbejde med Støvsugerbanden men ord og meninger er mine egne
- Se min reklame politik her 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...