6. marts 2015

Fredag og måske forår på søndag.....

Det er fredag - det er en fact! Der er ingen tvivl eller noget. Det er forår! Ja, det er så straks en anden sag. I følge kalenderen er det forår. Det ligner solen muligvis kigger frem her og det er ikke frost grader. Så kan vi ikke være enige om, at det da lyder som forår?
Jeg hørte så i radioen hertil morgen, at på søndag skulle det bliver rigtig forår.... Hvad er rigtig forår? Og hvad er det forkerte forår? Faktisk er det ikke første gang i denne her uge, at jeg hører om det der rigtige forår.
Mindstemanden fortalte i onsdags, at i weekenden skulle det blive rigtig forår. Det havde hans klasselærer sagt. Jeg sagde, at vi lige kunne tjekke vejrudsigten og se om ikke det skulle være rigtigt. Stort spørgsmålstegn hos mindstemanden.... Hvorfor skulle vi tjekke det? Når hans lærer havde sagt det, passede det da. Altså uden tvivl!
Nu tjekkede jeg jo så lige alligevel og det ser ud til hun har ret, hans klasselærer. Og jeg hørte det i radioen her til morgen så gør jer klar. Det rigtige forår er her på søndag muligvis før!
Så kan vi jo håbe på det forkerte forår ikke vender tilbage, ik'??

1 kommentar:

  1. Jeg krydser fingre for at det er det rigtige forår som er på vej og at vi ikke ser det forkerte igen(hvis det altså har været her;0)
    Glæder mig til lunere vinde,lysegrønne spirer og flere lyse timer:0)
    Rigtig dejlig forårs weekend til dig og familien:0)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...