2. marts 2015

En nat på skolen. Kapitel 4.



Gensynet.



”Se” siger nederdelen pludselig. Jakken og gymnastiktasken kigger mod vinduerne. Det er ved at være lyst, det betyder at klasselokalet snart igen vil være fyldt med børn.

”Jeg håber ikke, at Malthes mor har været alt for sur på ham” siger jakken. I det samme træder Malthe og hans mor ind af døren.


”Se selv mor, den har bare ligget her hele natten” råber Malthe glad og en anelse lettet!

”Ja, det var sandelig heldigt. Lad nu være med at glemme den igen, det ville være synd for den” Malthes mor smiler og hænger jakken på knagen udenfor døren.

Malthe kigger på nederdelen og gymnastiktasken.

”I det mindste har den da ikke været alene hele natten”

”Nej” siger Mille, der i det samme kommer ind i klassen.

”Den har sikkert hygget sig sammen med min nederdel” Malthe ler mens han løfter gymnastiktasken op.

”Bare Martins gymnastiktaske ikke har drillet dem for meget” siger han.


Jakken, nederdelen og gymnastiktasken tænker alle tre, at de faktisk ikke ville have noget i mod at blive glemt en anden gang!

 

Det her er min historie. Du må gerne dele den men vær sød ikke, at bruge den uden du spørger mig først.  Tak!

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er det en fin lille historie. Jeg blev også helt lettet da nederdelen kom tilbage :)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...