19. marts 2015

Denne her slog benene væk under mig.

Har lige læst en fantastisk bog Before I Go To Sleep. Altså det hedder bogen men jeg læste også i den inden jeg faldt i søvn - i starten. Derefter læste jeg den kun i dagtimerne. Nå, men har du læst den?? Hvis ikke så vil jeg varmt anbefale den. Hold op den er go' som i fantastisk go'! Den er også uhyggelig for hvor må det være forfærdeligt,  at vågne hver dag og ikke kunne huske noget. Ikke kunne genkende sin mand. Bogen foregår i London og hovedpersonerne bor, hvor vi boede i London og i parken ved Alexandra Palace er vi kommet meget. Det gør vi faktisk stadig når vi er i London. Nå, men det var vist lidt et sidespring.....
Der er også en film som jeg helt sikkert skal se. Den hedder det samme som bogen og har både Nicole Kidman og Colin Firth i hovedrollerne. 
Min svoger, svigerinde og svigerfar har mødt forfatteren til bogen for nogle uger siden. De var til foredrag med ham og fortalte, at han er vildt sej.

4 kommentarer:

  1. Den har jeg også læst, du har helt ret, Den er fantastisk.

    SvarSlet
  2. Ihh, den skriver jeg lige på min liste. Tak for tippet:-) Har i øvrigt lige læst "The Girl on the Train", og den var også rigtig spændende. kh Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for bog tip, Ingrid:) Jeg har lagt den i kurven på Amazon så den er i England når vi skal derover i maj:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...