8. november 2014

Så begynder det for alvor.

De der julereklamer. De fleste er noget bras eller det synes jeg men der er en hvert år som er fantastisk. Vi så frem til den hvert år da vi boede i England og heldigvis for YouTube, facebook og sådan så ser vi den stadig hvert år.
Hver eneste år trækker den tårer hos mig og det gjorde den også i år. Vil du se den?? Den er såååå sød, John Lewis (det er firmaet bag reklamen) har gjort det igen!


Den er go' ik'? Det kunne Bilka eller en af de andre da godt lave så reklamerne bliver hver at se..... Nå, men ville bare dele den med jer og når I alligevel er på YouTube så kan se de andre fra de tidligere år. De er alle sååååå søde.

Giver jer lige en til for den er så kær. Den er fra 2011.


4 kommentarer:

  1. Årh hvad Mette. Sådanne indlæg bør altså komme med en stor advarsel i toppen, så sådan en tudemarie som jeg lige kan vente med at se klip til jeg er alene. Ved godt at du nævnte det med at blive rørt i en bisætning, men det er altså ikke godt nok Mette. Jeg vil se flere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry :/ skulle vist advaret bedre... Der er flere på YouTube men husk lommetørklæde. Der er en med en bjørn der vågner, tror det er 2012 men ikke sikker. Den er også bare så sød.

      Slet
  2. Tak fordi du deler, det er lige min stil. Ja lad os få flere af den slags reklamer :-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...