22. maj 2014

Jamen, så smutter jeg!

Ud og spiser.... Der er hotdogs og pomfritter i fryseren. Ses!

De klarer sig nok de tre tilbage, tror du ik'? Jeg kan godt lige smutte ud og spise.
Jeg er nemlig så heldig at scleroseforeningens lokalafdeling byder os unge (for det kalder de os under 40) på en dejlig middag på en af byen lækre spisesteder. Det er lige om lidt så ville bare lige nævne det inden I andre satte jer til bords.... Jo jo, jeg kommer skam ud til tider.

Jamen, så smutter jeg - Hej hej!

3 kommentarer:

  1. Og jeg har fået en skive rugbrød med leverpostej. Eller ... det passer ikke. For jeg har ikke fået/taget den endnu. Har ikke været tid for bare banditter ... så ingen kommentarer til dit aftensmåltid. Glem det! :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahh... en leverpostejsmad er da altid godt;) Jeg formoder du ikke vil høre, hvad jeg fik men jeg kan da lige afsløre det var 3 retter:) Ha' en dejlig fredag, Liv:)

      Slet
    2. Du har fuldstændig ret. Jeg vil ikke høre det ;o)
      Nyd weekeden. Kh. Liv

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...