13. december 2013

Så skulle den med mindstemanden hjem....

Jamen, vi viste selvfølgelig det ville ske men for den da..... Hvorfor får vi den altid i en hel weekend?? Argh..... Nu skal den (den som i moren...) være fræk og yderst opfindsom i en hel weekend. Nå, men her bliver det vildeste nok en tur i Ikea på søndag. Tror da absolut det er sundt nok den lærer, at livet også kan være andet end fjant og spas og at Ikea sælger gode ting til lave priser! Åh, den har da selvfølgelig et navn, Frederik! Jamen, I må undskylde men jeg er altså ikke fan af konceptet....
Internettet er tilbage i huset og panik over..... 5.44 i morges så jeg modemmet blinkede de rigtige steder!

4 kommentarer:

  1. Hov, min kommentar forsvandt. Nå, godtede mig også bare over, at ingen af reptilernes institutioner har vandrenisser - det lyder nemlig spm hårdt arbejde :)

    Og så foreslog jeg, at Nissen kunne stikke af i IKEA og dukke op på en lagerhylde eller noget - så er der da stof til en rigtig drillehistorie :) god fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor er du heldig. Tak for ide med forsvindings nummer i Ikea:)

      Slet
  2. Åh jeg føler med dig - igen! ;-)
    Heldigvis var det kun noget der hørte sig til i børnehaven hos os. Freaking 5 år har jeg haft vandrenisser og 2 af årene endda 2 stk. Hos os hang den toiletpapir i lamperne, farvede havregrøden eller mælken grøn (frugtfarve) og nogle gange puttede den pebernødder i støvlerne. Havde jeg den i en weekend, havde nissen ALTID en hviledag, for sådan en lille nisse kan ikke holde til at drille hver eneste dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah, hviledag - sikke en go' ide. det må nissen helt sikkert ha' i dag:)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...