21. november 2013

Tivolitur - Smukt men åh... så koldt!

I går var jeg med Scleroseforeningens lokalafd. i Tivoli. Vi blev sat af lige foran indgangen og kunne så ellers gøre som det passede os til bussen hentede os igen 18.30. Jeg havde aftalt med en af de andre, at vi ville gå  (eller jeg trillede på min lille mini scooter) en tur op ad Vesterbrogade i stedet for strøget. Hun havde aldrig været der og da det er der jeg plejede at bo tænkte jeg da, at jeg lige kunne vise hende det. Hold da op det var koldt, jeg går mig jo ligefrem ikke til varmen og selvom jeg var pakket godt ind så var det hundekoldt. Vi besluttede derfor at spise en laaaaang frokost, vi blev siddende så lang tid det begyndte at blive pinligt.
Ude i kulden igen var det ved at være tusmørke så vi smuttede i Tivoli og nød de flotte lys, dekorationer og en varm chokolade lavet af rigtig chokolade og sødmælk.
Jeg var sååååå træt da jeg endelig kom hjem i går aftes men det havde været hyggeligt. Sclerosen har så haft en anden mening og synes lige jeg skulle straffes i dag. Jeg har haft det som havde jeg danset natten væk i København og drukket tæt. Aldrig kan den åndssvage sygdom lade en nyde noget uden at straffe.... Argh!

Nå, men lidt billeder blev det til - ikke mange for så var jeg nødt til at tage handskerne af - men lidt. De tre her er de bedste. Om tre uger drager jeg til København igen men denne gang skal jeg være indendørs til møde hele tiden, nyde lækker en frokost, møde Julia Lahme som skal undervise os og se mine blog kollegaer fra MS Bloggen.


4 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig og hård dag. Pokkers med den vinter, at den skal være så kold. Eller... det hører vist med til konceptet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vist noget med koldt og muligvis sne om vinteren har jeg hørt;)

      Slet
  2. Dejligt du havde en hyggelig tur til København. Håber du en dag får lov at nyde sådan en tur uden efterfølgende "tømmermænd". Knus L

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...