7. november 2013

Jamen, jeg græder altså ikke....

Eller jo, det gør jeg da selvfølgelig sommetider. Ofte, hvis du spørger min mand og børn, altså nu er det ikke sådan jeg tuder hele tiden men en sang kan få tårerne frem, film, billeder, noget kært ungerne siger. Tilgengæld græder jeg næsten aldrig fordi jeg er ked af det.... Nå, men let til tårer har jeg, det er der ingen tvivl om. Mine øjne har det også med at løbe i vand og det er jo noget helt andet. Måske min krop bare laver mange tårer...

Nå, men de sidste par dage har mine øjne løbet meget i vand og jeg troede egentlig det var begyndende øjenbetændelse men det var det ikke. Jeg lignede en der var konstant ked af det, det er ret træls at se sådan ud. I går skulle jeg have min medicin (det får jeg hver 4 uge så sclerosen kan opføre ordentligt) og hele vejen derud løb øjnene. Bilen bagved må ha' troet jeg stortudede hele vejen til Odense. Sygeplejersken på afdelingen spurgte med det samme om jeg var okay... Efter en forklaring, tjekkede de mine øjne og heldigvis var der ikke tegn på betændelse. Ingen af sygeplejerskerne der kunne nu forklare, hvorfor mine øjne løb. Lidt træls for det er altså lidt irriterende, at ligne en der har grædt rigtig længe når man henter ungerne i sfo.

Nu er jeg lige kommet hjem sammen med prinsessepigen fra tandlægen af. De må tro jeg tog det meget tungt, at prinsessepigen nu skal ha' en ganebøjleting fordi hun bider helt skævt og i begge retninger. Det gjorde jeg IKKE mine øjne løber bare hele tiden, argh......

Jeg er også pænt hudløs under begge øjnene, det hjælper jo ikke og det sviger altså.

2 kommentarer:

  1. Øv hvor irriterende! Altså! Håber det er noget med kort og forbigående!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er blevet lidt bedre men jeg har lyst til at lukke øjnene hele tiden og den går jo ikke;)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...