15. oktober 2013

Legoland som handikappet, jo det kan man godt!

Masser af handikap parkering tæt på indgangen, et vis hensyn pas så jeg også kunne komme med i de forskellige forlystelser, min miniscooter med så jeg kunne komme omkring. Jo jo, vi havde planlagt alt til mindste detalje og det er vi glade for.
Det var skønt vejr og derfor rigtig mange mennesker i Legoland i går men det var helt okay. Vi kom kl 10 da de åbnede og kørte først hjem kl 18. Vi var alle trætte men det havde været en fantastisk første gang i Legoland. Vi skal helt sikkert afsted igen om en 4-5år, det er vi alle enige om.
Vi har taget sååååå mange billeder, nogle bedre en andre. Det er svært at vælge mellem dem men et par collager fik jeg da lavet.


Der blev spist popcorn og candyfloss (og lidt af den medbragte mad) Ungerne var meget imponeret over alt det byggede Lego, jeg fangede solens stråler over templet og lige der i Toldbodgade i københavn for 15år siden, boede jeg.... Jeg peger på huset hvor lejligheden lå allerøverst!


Mindstemnaden og prinsessepigen brugte alle deres opsparede lommepenge på Lego. Selvom klokken var 19 inden vi var hjemme skulle der altså bygges. Dyb koncentration fra dem begge....


Har du været i Legoland før?

2 kommentarer:

  1. Åh det vidner om en skøn dag og oplevelse. Og så gik der lige et lys eller jeg mener spørgsmålstegn op for mig. Bor i kun en time fra Legoland? Jeg troede i boede på Sjælland. Hvorfor mon jeg troede det?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi det ved jeg ikke:) jeg boede i kbh inden jeg flyttede til London men tror jeg egentlig ikke jeg har skrevet om så... :)

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...