10. oktober 2013

Herman (kagen I ved) overlevede altså....

Jo, jo og trods mit panikken og brokken den anden dag her så er det gået okay med, at holde liv i kagen. I dag fik Herman så 4 mindre Herman-ner og den ene er afleveret til nabopigen. De tre andre er klar til aflevering til 3 heldige modtagere i skolen i morgen. Jeg har tjekket (sendt sms-er med info om kagen Herman) med forældrene om det er ok så de ikke bare får en kage, der skal holdes i live i 10 dage, med hjem inden ferien.... For det ville da gøre mig til en af de rigtig trælse mødre, ik'?

Nå, men her er afkommet klar til aflevering....


Og jeg er blevet bedt om at gå i seng nu, for faren skal vist noget.... Uh, spændende (mon ikke det er flagopsætning og gavefremlægning) Var slet heller ikke meningen jeg skulle blogge men Herman fik jo børn og du ved....
Så nat nat, jeg vil ha' min skønhedssøvn så jeg kan se ung ud når jeg bliver et år ældre i morgen!

2 kommentarer:

  1. Sov rigtig godt! Sikker på du vågner til et festligt morgenbord.

    SvarSlet
  2. Så fint med Hermans unger ;-) og forhåndsaftale med adoptivforældrene ;-)
    Tillykke med fødselsdagen, regner med at du vågner til skøn familiemorgen. Nyd dagen - og weekenden. Kh. Liv

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...