20. oktober 2013

Det er søndag, det er sol... Nej, solen er her ikke men det er søndag!

Hvad skal vi lave i dag?? Ikke alt for meget... Faren, mindstemanden og prinsessepigen cyklede en tur på legepladsen. Kom hjem med røde kinder og overtalte faren til at bage kage. Jeg fandt de her sjove Halloween kylling nuggets og pomfritter. Sundt?? Næ, men who cares for de er sjove og smager godt, der var da agurk til. Jeg røg også lige et par trin op på popularitetsskalaen, da de blev serveret til aftensmad. Jo, det tæller...



Nu er efterårsferien slut lige om lidt - ugen er gået hurtigt, synes jeg godt nok. Hvad har vi lavet?? Ikke såååå meget men nok til dagene er fløjet afsted. Det har de det jo med at gøre når man hygger sig. Prinssepigen og mindstemanden glæder sig til at komme i skole igen. Mindstemanden nu med ingen fortænder....
Vi så Silver Linings Playbook i går aftes og hvis I ikke allerede har set den, kan jeg varmt anbefale den.

Hvad har I lavet i efterårsferien??

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg kan godt se agurken! : ) hahahaha, det ville aldrig ske her *smiler uskyldigt* (som om!).
    Vi har været på Steno, i AQUA, leget, spillet, handlet og... ja vel egentligt ikke mere. Og det har været en GOD efterårsferie! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som om I har haft en skøn efterårsferie:) Glad for du spottede agurken.... hi hi!

      Slet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...