7. august 2013

Der var engang i London.

Som jeg lovede for nogle uger siden, kommer her lidt om vores tur til London og vores gamle 'neighbourhood'. Efter vi havde vist prinsessepigen og mindstemanden hvor de blev født, kørte vi hen og så gaden vi boede på. Vi gik i Tesco og handlede ind til frokost, derefter gik turen til 'vores' park med legeplads og mini pool. Vi skulle mødes med en af mine veninder der og hygge med frokost. Ungerne legede, badede og det føltes faktisk helt naturligt og som at være hjemme igen. Det havde vi ikke helt regnet med, det har taget os 6 år at komme tilbage. Vi har ikke rigtig været klar før, når livet tager en uventet drejning tager det tid...
Nå, men vi nød at være 'hjemme' igen og efter nogle timer i Priory Park i Crouch End drog vi op til Alexandra Palace for at mødes med en anden af mine veninder og hendes datter som er på alder med prinsessepigen. Pigerne fandt sammen med det sammen, snakkede om skole og gymnastik. På vej tilbage til farmor og farfar meddelte prinsessepigen da osse at, hun altså vil flytte til London og bo!
Mindstemanden havde sit løbehjul med så ham og faren brugte laaaang tid i skateparken, hvor mindstemanden snakkede lidt med nogle cool store skater drenge. Den ene fortalte ham: "Når du blive lige så stor som mig bliver du også en sej skater..." Mindstemanden er overbevist om, at det er selvfølgelig helt rigtigt!
Vi er glade for vi endelig tog os sammen til at vende tilbage og vise børnene hvor de er født, hvor prinsessepigen boede i 2 år og hvor vores liv var i 7 år. Faren og jeg havde godt af, at se vores gamle gade og mindes tiden der. Det var en dejlig oplevelse.

6 kommentarer:

  1. Dejligt, at I havde en fin tur. Jeg tror, det altid vil være lidt en overvindelse at rejse tilbage og gense 'gammelt land'. Selvfølgelig bliver Mindstemanden da en cool skater, når han bliver stor :-)

    SvarSlet
  2. Mindstemand kan da ikke andet end at blive en cool skater! Det er klart!
    Og sikke en hyggelig dag med gamle venner, hygge og sol - skønne billeder : )

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et godt indlæg. Jeg bliver helt varm om hjertet, når jeg læser, hvor hyggeligt det var. Kan næsten fornemme det. Du skriver så godt, og jeg er virkelig glad for, at I havde en god tur 'hjem' :-)

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...