31. maj 2013

I radioen......

Helt nøjagtigt P4 Fyn i morgen tidlig vil jeg være at finde. Jo jo, jeg skal snakke i radioen, det har jeg ikke prøvet før, så ved ikke hvordan jeg lyder!
Nå, men det er i forbindelse med denne her bog min kollega har lavet, at jeg skal i radioen. Det er på P4Fyn kl 9 .07 helt præcist og så et kvarters tid tror jeg. Vist med noget musik ind imellem, så altså ikke bare mig der ævler derud af i 15 minutter.... Lidt spændende synes jeg det er og vil da også lige spørge den flinke radiomand, om han ikke vil tage et billede af mig i aktion. Sådan med hørebøffer og det hele på!

Så hvis da ikke lige I har andet for i morgen tidlig, kan I jo lytte med. Jeg skal snakke om at leve med sclerose.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...