3. april 2013

Jamen, mine børn går da allerede i skole til kl. 13.45 og elsker det!

Mindstemanden i førskole og prinssepigen i 1 klasse, er i skole så længe hverdag. (fredag til kl. 11.50) Det er de glade for og fritid har de stadig masser af. De lærer en hel masse mens de er i skole og der er plads til undervisning så alle kan være med. Noget jeg ligger vægt på, da mine børn taler både engelsk og dansk flydende. (prinsessepigen kan læse på begge sprog) De skal ikke sidde og kede sig for lærerne på vores skole kan godt håndtere udfodringen og undervise forskellige slags børn. For når de nu er der det længere så er der plads til udfordringer. Sådan ser det i hvert fald ud for os forældre, der bare vil vores børn det bedste og også får det.

Lige i dag har jeg prinsessepigen hjemme sammen med en veninde fra hendes klasse. Hvad leger de??? Jamen, de leger da skole.... Lige nu har de dansk inden der er frikvarter og så er det matematik! I går var prinsessepigen hos en veninde men i morgen og fredag skal hun 'opbevares' i skolen og det glæder hun sig til. Et tilbud vi er glade for er der og det er børnene også, for de savner skolen. Prinssepigen er også ret sur over, at mindstemanden ikke er ramt (det er pædagoger der underviser i førskolen) og skal i skole hverdag.
Jeg er godt i gang med at få planlagt næste uge, hvis det viser sig det her nonsens skal blive ved.
Så igen, undskyld hvis jeg fornærmer nogen men jeg kan altså ikke forstå, at det kan være et problem der ikke kan løses. Lærerne på vores skole har da ikke noget problem med at arbejde så længe, så var de der vel ikke?? Eller hva' ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...