25. januar 2013

Så heldig kan man godt være en gang i mellem....

At få mad på bordet helt uden at betale for det! Nej, jeg har ikke stjålet noget.... Jeg var bare så heldig at vinde en kasse med lækre ting i her hos superheltemor Jamen, jublen ville simpelthen ingen ende tage, jeg elsker at vinde ting og mad er da endnu bedre at vinde! Kassen indeholdt opskrift samt alt der skulle bruges til en lækker hjemmelavet pasta carbonara. Ja, der var også lidt lækkerier som chokolade.... Mine unger er meget lidt kræsne, de smagte på det men det smagte for meget af ost!! Godt så, det efterlod bare desto mere til manden og jeg! Spaghettien gad de godt spise men det var også det hele. Må vist hellere lige nævne, at jeg da bare laver en to die for lækker cabonara, og det er selvom det er en ret jeg aldrig før har lavet!! Masse af rygklap til mig, hva'!!!!


Det der med, at få dagligvarer leveret lige til døren er bare luksus!! Noget jeg havde glemt hvor meget jeg savner, indtil den skønne kasse blev leveret i går lige til døren. Da vi boede i London handlede jeg altid alle mine dagligvarer på nettet. Alle supermarkederne havde levering så man også kunne handle discount og havde et kæmpe udvalg. Det betød, at alle kunne være med og ens indkøbsliste blev gemt så man bare ugen efter tjekkede, om man manglede andet end det der allerede var på listen. Det savner jeg altså her, så kom nu Discount forretninger, kom med på leveringsbølgen....

Nå, men tilbage til min kasse med mad! Der står pasta cabonara på menuen igen i weekenden, der var nemlig rigeligt til to middage når nu ungerne ikke gad spise det.

Hvad skal du spise i weekenden??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...