2. januar 2013

Nu må det altså gerne snart få en ende.....

Sygdom, sygdom, sygdom!! I morges vågnede mindstemanden med feber igen, prinsessepigen har nu haft feber i 4 døgn så et lægebesøg blev det til i formiddags. 2½ times venten og en blodprøve dog kun for at konstaterer, at det er en influenzavirus igen! Godt så, altså ikke andet at gøre end at vente til det går over.... Er feberen hos mindstemanden så også den nye influenzavirus?? Kan min nylige indsprøjtede vaccine holde viruserne på afstand så jeg ikke også bliver syg?? Kan den forværre farens lungebetændelse eller er det den samme han allerede har??

Who knows...?? Who cares...??

Jamen det gør jeg, for det trækker sgu tænder ud at være sygeplejeske, kok, vaskedame, trøsteklud, kone og mor! Hverdagen skulle ha' startet i morgen men det gør den altså ikke, for alle skal blive hjemme.

Så endnu en dag på sofaen, endnu en dag med Nickelodeon kørende næsten non stop på tv-et, endnu en dag med halv spiste morgenmads, frokost og aftensmad tallerkener og faren der lige kan hjælpe prinsessepigen videre på hendes Mario spil!!


Jeg krydser alt, hvad jeg har for at alt det her sygdom er på retur, at når vi når mandag så er alle på toppen igen.


4 kommentarer:

  1. God bedring til jer. Kan forestille mig, at farmand ikke havde noget problem med at være "nødsaget" til at hjælpe med Mario :) Her er manden i hvert fald ret vild med at skulle "hjælpe" med at spille på Ipad og den slags. For sønnens skyld, selvfølgelig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha':) Det er det samme her, ingen problem med en hjælpende hånd på DS, X-box eller lign når ungerne spørger:)

      Slet
  2. Argh, sender frisk alpeluft med helbredende virkning.

    SvarSlet

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...