23. november 2012

Britney Spears, Spice Girls.....

Vi hører musik i bilen hver morgen på vej til skole og børnehave. Vi har en masse cd-er med blandet musik, alt fra Beatles til Guns'N'roses. Prinsessepigen og mindstemandens ynglings sange på køreturen for tiden er:
Britney Spears med Baby, one more time!
Spice Girls med Wannabe!

Der er skruet op og vi synger med af fuld hals (okay, måske mest mig)  men rocket bliver der!

Vi er klar til endnu en omgang pop når jeg henter dem og deres kammerater lige over middag i dag. Måske jeg skal skal skrue lidt ned for min syngen med, så jeg ikke er den der pinlige mor..... Ah, who cares!! Jeg synger altså godt (igen, nok mest mig der mener det) så sådan bliver.

Hvad hører du når du kører, cykler eller hvordan du nu kommer frem??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...