13. august 2012

"Se mor, jeg har tegnet en kænguru..."

"Og det er maven hvor babyerne er..." Midstemanden kaldte begejstret på mig i går eftermiddags. Jeg kiggede virkelig godt efter men kunne altså ikke se kænguruen. Så jeg svarede: "Hvor er den flot, lille skat" men jeg kan altså ikke få øje på kænguruen. Jeg har det ligesom Rachel i Friends, hvor hun ikke kan se sin baby på scanningsbilledet. Hvad jeg kan se, er en flot tegning lavet af mindstemanden som ligner.... Hmmm ikke helt sikker på det men en mand måske? En pølseformet mand med meget tynde arme, fem fingre, mave med små pølserbabyer i, en navle, to ben, mund og øjne?? Mindstemanden holdt nu fast i, at han havde tegnet en kænguru så en kænguru er det. Jeg kan bare ikke se det... Er jeg en dårlig mor? Skal jeg ha' briller? Kan I se kænguruen?


Faren siger, at han da sagtens kan se det er en kænguru og har absolut ingen forståelse for jeg ikke kan se den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...