28. april 2012

Utidige børn....

Det har vi vel alle sammen en gang imellem eller hvad? Vi har fået en lidt utidig dreng hjem efter et par timer hos en legekammerat. 
Min mor har fortalt mig, at jeg var meget fræk og utidig når jeg havde leget med en bestemt legekammerat. Måske det ligger i generne?
Jeg synes ikke, at han er specielt fræk til hverdag i hvert fald ikke på samme måde. Så når han, siden han kom hjem, har været fræk og utidig, er det så fordi han har leget med lige denne her kammerat? Han er ikke sådan, når han har været hos en af hans andre kammerater.
Har vi ikke alle nogle mennesker der bringer vores værste sider frem i os? Vi voksne kan måske bedre styre, om vi lader de sider komme frem. Børn kan ikke, derfor den utidige opførsel.
Eller er jeg helt galt på den og prøver at benægte, at min lille dreng kan være sådan?
Jeg må nu indrømme, at jeg er glad for de ikke skal på samme skole til marts.

Har dine børn kammerater, du helst så de ikke legede med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...