4. april 2012

Science museum, London, shopping og meget mere....

Altsammen noget vi har vi nået allerede. I dag er første dag vi bare slapper af i farmor og farfars hus. Lige nu slapper vi af med en film mens vi fordøjer alle de skønne oplevelser vi har haft de her sidste par dage. I kan læse mere her og her.

Jeg har fået shoppet tøj og sko. Jeg har virkelig nydt, at jeg ikke skal tage hensyn til pladsmangel når det skal med hjem. Masser af plads til alle mine indkøb i bilen. Jeg er da heller ikke færdig med at shoppe endnu. Der er stadig nogle ting til brylluppet der skal handles.

Vi er blevet forkælet af farmor med vores livretter og den anden dag nød vi en dejlig frokost på Pizza Hut! Uhm... det var lækkert med alt det du kan spise pizza og salatbar!


Mindstemanden og prinsessepigen nød selv at fylde tallerkenen med lige, hvad de havde lyst til.

Jeg elsker deres salatbar men fik da sandelig også spist rigeligt med pizza! Det gjorde faren også.


Håber I nyder påsken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...