27. marts 2012

Argh.... den sommertid!

Det er urerne jeg taler om, sommertiden vi stiller dem om til. Inden jeg fik børn var jeg egentlig ligeglad med det men nu synes jeg faktisk det er ret irriterende. Hvad behøver vi det egentlig for? Okay det bliver lidt tidligere mørkt om sommeren, hvis vi ikke ændre tiden men hvad så.... Så gider de små poder måske passe deres sengetid uden vrøvl!! Og ja, det bliver tidligere lyst om morgnen men de fleste af os skal op alligevel og børn (i hvert fald mine) sover ikke længe! De to sidste morgner har jeg måtte vække to børn som prøver at omstille deres små kroppe til sommertid. Jeg synes altså det der stillen urerne om, er helt unødvendigt. Faktisk er der færre lande i verden der gør det end der er lande der ikke gør.


Sommertid er almindeligt udbredt i Europa og Nordamerika, men størstedelen af verdens befolkning benytter det ikke.      Benytter sommertid      Benytter ikke længere sommertid      Har aldrig benyttet sommertid  Jeg synes det kunne være helt fint hvis vi droppede sommertiden for som jeg læste her, er der altså ikke rigtig nogen grund til at have sommertid.
Hvad synes du? Har du mindre børn, hvis rutiner bliver rodet på grund af sommertiden??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad du synes om det.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...